Klubbmøter
Klubben kan også ta i mot besøkende, for mer informasjon om dette sjekk fliken «Aktuelt».
Arkiv for mai, 2026
-
28. mai 2026
Kjørekveld, med 13 medlemmer og 1 gjest innom. Noen hadde «snakket sammen» og stilte med flotte TEE-togsett, så disse dominerte trafikken på hovedsporet. Ellers var det også mye annet fint å se, og trafikken fløt til nærmere klokken 23. -
21. mai 2026
Kjørekveld, med 15 medlemmer og en gjest til stede. Vi hadde svært mange tog på sporene, og for trafikkavviklingens skyld hadde det sikkert lønt seg å ha betjente stasjoner. Det hadde vi dog ikke, så det ble mange forsinkede tog. Etter pølseserveringen fløt trafikken bedre, og siste tog ble stanset rett før klokken 23. -
14. mai 2026
Byggekveld med 10 medlemmer til stede. Arbeidet med den nye kablingen til håndkontrollerne fortsatte. Gulv i Forenede Papir og Skotselv Cellulose ble installert. Strekningen Vallekilen – Fossli ble ferdigstilt og signalene ble aktivisert. Tekst og foto: Bodvar Haugland -
7. mai 2026
Byggekveld, med 13 medlemmer til stede. Det ble jobbet videre med den nye kablingen til håndkontrolleruttak, plassert ut noen detaljer, samt jobbet med deteksjon av tog mellom Vallekilen og Fossli. En del tog ble også prøvekjørt. -
6. mai 2026
Seniorkjøring, med hele 12 medlemmer til stede. Det ble kjørt tog, drukket kaffe, spist kake og skravlet i noen formiddagstimer. De siste dro hjemover ved 14-tiden.




